Blog

Koji si tip – onaj koji veruje da DIZAJN TREBA DA BUDE PRAKTIČAN ILI LEP?

Da li se pri odabiru dizajna Ambalaže osećate kao kupac u prepunoj prodavnici, u kojoj nikako da pronadjete baš pravu stvar za vas? “Hmmm – Koju alevu papriku od 15 ponudjenih, koju činiju za salatu: praktičnu, ali ne tako lepu, klasičnu ili modernu, da li će mu se dopasti plavo ili … ? Pa onda od svega odustanete!

Jedno je sigurno, šolja za kafu može izgledati neverovatno, ali ako kafa iz nje kapa po mojoj slavnoj bradi, to je loš dizajn. 

Dobar dizajn treba da razume i koristi ciljna publika. 

Kao prvo, dobar dizajn je uvek  funkcionalan, što znaci da u najmanju ruku ne remeti korišćenje proizvoda. 

Ako u pripremnim fazama dobro promislimo i odemo korak dalje – dobar dizajn će uvek  pojednostaviti korišćenje proizvoda. Na primer, lakše otvaranje, poklopac koji funkcioniše nakon otvaranja. Ili pakovanje koje zauzima manje mesta na polici u kupatilu, ili u frižideru. 

Naravno, neophodno je da dizajn izaziva odgovarajući emotivni odgovor, odnosno da pokreće želju za kupovinom. Zato treba da bude lep, u željenoj boji, u finoj kesi,  i slično. Kao i da se vašoj ciljnoj grupi, vašim kupcima, baš dopada. 

Na kraju, odgovor na ovo pitanje naći ćemo u tome šta je to zajedniško funkcionalnosti i lepoti?

  • To su jednostavnost i jasnoća. 

Iz ove dve stvari rađa se sjajan dizajn. 

Zato je ispravan zaključak: Ja sam tip koji veruje da je jedini dobar dizajn onaj koji je i praktičan i lep u isto vreme!

Ostavite Komentar

© 2020 Marketing Atelje od strane w3-lab

Marketing Atelje

PRVOKLASNA VIZUELNA ISKUSTVA

U petogodišnjoj saradnji sa preko stotinu klijenata, otkrili smo da iza svake uspešne saradnje stoji:
To vas, kao klijenta, oslobađa:

Poštujemo vaše vreme, energiju i ulaganje, i kad kažemo da ćete sa nama imati prvoklasna vizuelna iskustva, mi vam zapravo garantujemo sveobuhvatno razumevanje vašeg poslovnog identiteta i konkretne rezultate u vidu funkcionalnog dizajna koji prodaje.