Blog

Svaki dizajn mora da bude potpuno i po svemu nov, nikad viđen do tada, da bi bio dobar.

Dizajn se ne razlikuje od sviranja na instrumentu ili čak kuvara koji pravi obrok. Ako su elementi grafičkog dizajna (linija, boja, tekstura, oblik) sastojci koji su  izloženi pred kuvara, a principi dizajna (kretanje, ritam, proporcija, itd.) su načini pripreme  obroka,  finalni dizajn zamislimo kao servirano jelo. Mmm kako samo  dobro mirise!

Često je pitanje, koliko je važno pratiti trendove. Neki će se sami nametnuti jer cemo radije koristiti eko pakovanja nego plasticnu ambalazu, takođe želećemo da dizajn bude atraktivan. Ali da li je svetski trend minimalizma u dizajnu prihvatljiv na svim tržištima?

,,Želim nesto potpuno novo jedinstveno nikada vidjeno!! Biće to za pamćenje! ,, Jeste li ikada došli na ovu ideju dok ste zamišljali dizajn vaše etikete, loga, ili pakovanja??? Odgovor je:

Dizajn ne samo da ne treba da bude super originalan jer ga ljudi neće prepoznati, već mu je cilj da bude potpuno isti kao i drugi, samo jedinstven u odnosu na identitet brenda. Raspoloživa paleta boja ista je u celom svetu, oblici plastične ambalaže i militraza  veoma slični po grupama proizvoda. Recimo, kad bi se napravio neki sok sa otvaračem koji niko nije video, koliko god da je napredan, ljudi ne bi znali kako da ga otvore i ne bi im se svideo takav dizajn. Zapravo,  svideo bi im se kao što bi se ljudima renesansnog doba svidela tehno muzika.

Dakle, dizajn treba da bude očigledan, poznat, ali jedinstven po nekom detalju, i prepoznatljivih boja brenda kako bi kupce asocirao na vas.

Ako želite konsultaciju oko vašeg brend identiteta, ili imate neke nedoumice oko toga da li dizajn vaše ambalaže prodaje, pišite nam na mejl adresa ili nam se javite na … broj telefona.

 Besplatan savet mozete dobiti putem kontakt forme na sajtu www.marketingatelje.rs

Želite da znate da li vas postojeći dizajn prodaje, da li je funkcionalan? Pišite nam i dobićete besplatnu konsultaciju.

Ostavite Komentar

© 2020 Marketing Atelje od strane w3-lab

Marketing Atelje

PRVOKLASNA VIZUELNA ISKUSTVA

U petogodišnjoj saradnji sa preko stotinu klijenata, otkrili smo da iza svake uspešne saradnje stoji:
To vas, kao klijenta, oslobađa:

Poštujemo vaše vreme, energiju i ulaganje, i kad kažemo da ćete sa nama imati prvoklasna vizuelna iskustva, mi vam zapravo garantujemo sveobuhvatno razumevanje vašeg poslovnog identiteta i konkretne rezultate u vidu funkcionalnog dizajna koji prodaje.